Firma RBN to niezawodny partner dla urzędów, archiwów, oraz wielu instytucji państwowych i samorządowych.Oferujemy przeprowadzki urzędów, przeprowadzki archiwów, przeprowadzki szpitali. Wieloletnie doświadczenie, ugruntowana pozycja na rynku przeprowadzkowym oraz doskonała znajomość specyfiki tej branży pozwala nam zaoferować przeprowadzki dla instytucji na najwyższym poziomie.
Proces przeprowadzki instytucji jest podobny do przeprowadzki firm. Jednak procedury w instytucjach państwowych i samorządowych są bardziej restrykcyjne. Wymaga to wykonania dodatkowych czynności ze strony firmy odpowiedzialnej za przeprowadzkę.
Każda przeprowadzka instytucji jest prowadzona przez koordynatora odpowiedzialnego za planowanie, zbieranie informacji od przedstawicieli instytucji, zarządzanie pracownikami firmy podczas przeprowadzki.
Aby zagwarantować sprawne funkcjonowanie urzędu podczas prac, tworzymy indywidualny harmonogram przeprowadzki tak, aby zachować ciągłość pracy i zminimalizować wszelkie niedogodności związane z relokacją. W celu zminimalizowania przestojów w funkcjonowaniu poszczególnych działów nasi pracownicy mogą pracować 24 godziny na dobę lub zaplanujemy usługę weekendową, tak by w poniedziałek rozpoczęli Państwo pracę w nowej lokalizacji.
W wyniku wieloletnich doświadczeń opracowaliśmy procedury i rozwiązania pozwalające na bezpieczny przewóz sprzętów i urządzeń biurowych: komputerów, serwerów, kserokopiarek, itp.
Bezpłatnie dostarczamy z wyprzedzeniem wszystkie niezbędne materiały do pakowania oraz zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych oraz przewożonego mienia.
Dzięki starannym oznaczeniom wszystkie meble i urządzenia ustawiane zgodnie z zaplanowaną aranżacją. Zajmiemy się również procesem utylizacji niepotrzebnych zużytych mebli, lub wycofanego z użytku sprzętu komputerowego i innych urządzeń biurowych.
W urzędach i innych instytucjach państwowych i samorządowych przywiązuje się dużą wagę do dokumentacji. Jest to zrozumiałe, ponieważ większość dokumentów ma charakter poufny. Niektóre instytucje posiadają specjalne procedury w związku z przenoszeniem dokumentacji. Przed przeprowadzką sprawdzimy czy takie procedury obowiązują naszego klienta a nasza firma się do nich dostosuje. W instytucjach zazwyczaj znajduje się dużo dokumentacji poufnej. Dokumenty poufne przewieziemy w zamkniętych szafkach lub w zamkniętych zaplombowanych pojemnikach dostarczonych przez naszych pracowników. Współpracujemy z firmami specjalizującymi się w profesjonalnym niszczeniu zbędnej dokumentacji.
Służymy profesjonalnym doradztwem oraz zapewniamy profesjonalne zaplecze techniczne. Zapewniamy wcześniejszą bezpłatną wizytę naszego specjalisty w celu oszacowania kosztów, czasu pracy, planu relokacji, potrzebnych materiałów i usług dodatkowych.